Heatpoint – tehniline täpsus ja usaldusväärsus veebis

Heatpoint vajas veebilehte, mis esitaks nende tehnilist kompetentsi lihtsas, usaldusväärses ja kasutajasõbralikus võtmes – lõime lahenduse, mis töötab nende eest 24/7.

Valdkond
Valdkond
Valdkond

Soojuspumbad

Soojuspumbad

Soojuspumbad

Teenus
Teenus
Teenus

Veebilehe arendus + turundus

Veebilehe arendus + turundus

Veebilehe arendus + turundus

Valmimise ajakava
Valmimise ajakava
Valmimise ajakava

2 nädalat

2 nädalat

2 nädalat

Sissejuhatus

Heatpoint vajas veebilehte, mis esitaks nende tehnilist kompetentsi lihtsas, usaldusväärses ja kasutajasõbralikus võtmes – lõime lahenduse, mis töötab nende eest 24/7.

Protsess

1. Uuring ja sihtrühma mõistmine
Alustasime kaardistamisega: millised teenused on kõige olulisemad, mida külastaja tahab lehel kohe näha ning kuidas teha keeruline info kiiresti hoomatavaks. Sihtrühmaks olid nii koduomanikud kui ärikliendid, kes vajavad küttelahendusi, paigaldust ja hooldust usaldusväärselt partnerilt.

2. Disain – lihtne, korrektne, usaldust loov
Disainisime modernse, selge ja tehniliselt korrektse ülesehitusega veebilehe. Valisime värvid ja ikoonid, mis peegeldavad puhtust, professionaalsust ja usaldusväärsust. Iga teenus sai oma visuaalselt arusaadava blokistruktuuri ja tugevad CTA-nupud.

3. Arendus Frameris
Veebileht ehitati Frameris, et tagada sujuv navigeerimine, kiire laadimine ja laitmatu mobiilivaade. Kasutajaliides on intuitiivne – külastaja saab info kätte paari kerimisega ja liigub loogiliselt kontaktivormi või telefonikõneni.

4. Optimeerimine ja tehniline valmisolek
Optimeerisime nii SEO kui lehe kiiruse, et Heatpoint oleks nähtav õigetele otsingutele ja töötaks tõrgeteta ka nõrgema internetiühenduse korral. Lehe struktuur ja märksõnad aitavad paremini välja tulla küttelahendusi otsivate klientide Google’i otsingutes.


Olulisemad funktsioonid

  • Selge teenuste jaotus: Külastaja leiab kiirelt, mida Heatpoint pakub ja kuidas see teda aitab.

  • Mobiilile täielikult kohandatud: Tähtis B2C valdkonnas, kus otsuseid tehakse tihti mobiilist.

  • Tugevad CTA-d igas vaates: Iga teenuse juures on üleskutse kontaktiks või hinnapäringuks.

  • Minimalistlik ja puhas disain: Rõhk usaldusel ja lihtsusel, mitte üleliigsel visuaalsel müral.

  • Kontakt kergesti leitav: Telefoninumber ja kontaktivorm on kättesaadavad igast vaatest.


Kokkuvõte

Heatpointi uus veebileht ühendab tehnilise täpsuse, lihtsa kasutusmugavuse ja professionaalse visuaali. See mitte ainult ei esinda ettevõtte teenuseid, vaid töötab aktiivse tööriistana uute klientide võitmiseks ja esmamulje kujundamiseks.