Enwall – Innovatiivne energia hoiustamise lahendus

Leht on loodud klientide harimiseks ja müügiprotsessi toetamiseks, pakkudes selget ülevaadet toote eelistest ja integreeritud jälgimissüsteemidest.

Valdkond
Valdkond
Valdkond

Energia

Energia

Energia

Teenus
Teenus
Teenus

Veebilehe arendus

Veebilehe arendus

Veebilehe arendus

Valmimise ajakava
Valmimise ajakava
Valmimise ajakava

1 nädal

1 nädal

1 nädal

Kuidas kõik algas

Eesmärk oli luua visuaalselt atraktiivne ja informatiivne veebileht, mis selgitaks keerulist tehnoloogiat lihtsalt ja innustaks kliente võtma omaks jätkusuutlikke energialahendusi. Meediakliinik võeti pardale, et disainida ja arendada veebileht, mis peegeldaks brändi innovatiivsust ja usaldusväärsust.

Protsess

  1. Uurimistöö ja planeerimine: Analüüsisime ENWALL-i sihtrühma – koduomanikke ja väikeettevõtteid, kes otsivad usaldusväärseid ja keskkonnasõbralikke energialahendusi. Uurisime konkurente ja tööstusharu trende, et tagada lehe eristumine.


  2. Disain ja prototüüpimine: Lõime puhta ja modernse disaini, mis rõhutab toote tehnoloogilist uuenduslikkust. Prototüübid testiti kasutajasõbralikkuse tagamiseks.


  3. Arendus: Veebileht ehitati responsiivse disainiga, tagades sujuva toimimise nii arvutis kui mobiilis. Integreerisime interaktiivsed elemendid, nagu toote visualiseeringud ja reaalajas jälgimise demoversioonid.


  4. Sisu loomine: Koostasime selged ja veenvad tekstid, mis selgitavad ENWALL-i eeliseid, näiteks pikaajalist vastupidavust ja kulude kokkuhoidu.


  5. Testimine ja käivitamine: Enne lansseerimist viidi läbi põhjalikud testid, et tagada veatu toimimine erinevatel seadmetel ja brauserites.


Olulisemad funktsioonid

  • Interaktiivne tooteesitlus: Visualiseerib ENWALL-i tööpõhimõtteid ja eeliseid animatsioonide kaudu.

  • Mobiilirakenduse integratsioon: Näitab, kuidas kasutajad saavad reaalajas jälgida energiakasutust mobiiliäpi kaudu.

  • Keskkonnasõbralikkuse rõhutamine: Selged infograafikud toote 100% taaskäideldavusest ja madalast ökoloogilisest jalajäljest.

  • Kasutajasõbralik navigeerimine: Intuitiivne menüü ja kiire ligipääs olulisele infole, nagu tehnilised andmed ja kontaktvorm.

  • SEO-optimeeritud sisu: Tagab lehe hea nähtavuse otsingumootorites, et meelitada orgaanilist liiklust.

Kokkuvõte

Kodukambri uus veebileht ei ole lihtsalt ilus – see töötab. See räägib selgelt, miks ettevõttel on väärt pakkumine, kutsub külastajat tegutsema ja loob tugeva esimese mulje. Just selline veebileht toob rohkem päringuid ja tugevdab ettevõtte mainet. Meil oli au luua koduleht, mis töötab 24/7 nagu ettevõtte parim esindaja.