Kodukamber – Ehitusettevõte, mille veebikuvand räägib iseenda eest
Kodukamber vajas veebilehte, mis peegeldaks nende professionaalsust ja looks usaldust juba esimesel külastusel – meie aitasime selle saavutada.
Kuidas kõik algas
Kodukamber on kogenud ehitusettevõte, kelle tööde nimekiri ja aastatepikkune kogemus väärib esiletoomist. Esialgne veebileht ei peegeldanud ettevõtte tegelikku professionaalsust ega loonud selget usaldust külastajates. Meie poole pöörduti sooviga tuua Kodukambri kuvand uuele tasemele: selge, usaldusväärne, konkurentsivõimeline.
Protsess
1. Uuring ja analüüs
Alustasime olemasoleva lehe auditi ja sihtrühma ootuste kaardistamisega. Vaatasime üle konkurentide veebid ning tegime selgeks, mis info ja tunnetus peab külastajateni jõudma esimese 10 sekundi jooksul.
2. Strateegiline disain
Lõime puhta ja visuaalselt tugeva disainikeele, mis peegeldab Kodukambri usaldusväärsust. Tõime esile tugevused: tehtud tööd, kogenud meeskond ja läbipaistva koostööprotsessi. Kasutasime kaasaegset liikuvat visuaali ja selgeid alajaotusi, et külastajal oleks lihtne infot tarbida.
3. Arendus Frameri platvormil
Ehitasime kogu lehe nullist kasutades Framerit – see tagas kiire laadimiskiiruse, sujuva kasutajakogemuse ja visuaalse liikumise ilma liigsete efektideta. Kõik lehe osad töötavad täiuslikult nii arvutis, tahvlis kui telefonis.
4. Optimeerimine ja testimine
Iga sektsioon ja funktsioon testiti erinevates seadmetes ja brauserites. Parandasime laetud piltide suuruseid ja struktuuri, et SEO ja kasutajakogemus oleksid maksimaalselt tugevad.

Olulisemad funktsioonid
Mobiilisõbralik disain: Leht kohandub ideaalselt igale ekraanile.
Selge ülesehitus: Kasutaja liigub loomulikult ja loogiliselt info ja kontaktini.
Kutsungid tegevusele (CTA): Üle kogu lehe juhatavad läbimõeldud CTA-nupud külastajat kontaktivõtuni.
Portfoolio ja tagasiside: Tõestus tehtud töödest ja klientide rahulolust.
Kontakt ilma segaduseta: Lihtne viis võtta ühendust või küsida hinnapakkumist.

Kokkuvõte
Kodukambri uus veebileht ei ole lihtsalt ilus – see töötab. See räägib selgelt, miks ettevõttel on väärt pakkumine, kutsub külastajat tegutsema ja loob tugeva esimese mulje. Just selline veebileht toob rohkem päringuid ja tugevdab ettevõtte mainet. Meil oli au luua koduleht, mis töötab 24/7 nagu ettevõtte parim esindaja.